+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel ARENA Liberec Recenze

Hodnocení hotelu

81%
Velmi dobré

dle 191 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    90%
  • Čistota

    87%
  • Vybavení

    79%
  • Pohodlí

    74%
  • Poměr cena/kvalita

    75%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Michaela

rodina s malými dětmi, 31.10.2021

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hotel je příjemný,čistý

  • Objednali jsme si pokoj s manželskou postelí,ale ten nebyl,takže nám srazeli postele,a dcera aby nespala v díre,tak jsme požádali o peřiny navíc -to vypolstrovat. Chtěli jsme si půjčit fen - je jen 1 na celý hotel a ten byl zapůjčen jinému zákazníkovi,ale bez omezení času,a personál nevedel kdy ho vrátí a na jak dlouho jej půjčili,čili jsme si ho nemohli půjčit. Zaplatili jsme si snidane - a 2x se stalo,že jídlo bylo vybrakovano,už se nedoplnilo neboť prostě nebylo (a to jsme nepřišli pozde). Za ty peníze snidane a servis vůbec neodpovidal,nechápete jak je možné že dojdou opakovaně pečivo,snidanove suroviny.Nebyli jsme sami - na několik zákazníků nezbylo vůbec ale vůbec jídlo,ani pečivo ..hrozný! Nechápeme jak někdo může brát peníze za to,a nemít dostatek jídla pro hosty. Na veceri - opakovane vše bylo vyprodáno,a nic jiného vyjma pizzy nebyli schopni v kuchyni nabídnout.

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina s malými dětmi, 24.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Líbila se nám poloha hotelu, okolí a restaurace byla hezky moderně vybavená, s čistými toaletami s pěknou prostornou terasou s výhledem na Ještěd. To bylo super.

  • Vybavení hotelových pokojů bylo podprůměrné. Zašlá koupelna, WC by jěště odpovídala třem hvězdám. Žádný luxus jsme neočekávali. Ale vrzající postele s měkkými proleženými matracemi byly horší. Ráno jsme se probouzeli rozlámaní. Dále služba stravování také nic moc. Měli jsme zaplacenou polopenzi. Na každý den mělo být na výběr ze 4 jídel, ovšem surovin měli zřejmě omezené množství a tak se 2x stalo, že na nás k večeři zbyl výběr už pouze ze 2 jídel.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Hotel ARENA Liberec odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme Vám za ohodnocení našeho hotelu, který se stane podnětem k neustálému zlepšování našich služeb poskytovaných hostům. V současné době je plánovaná postupná rekonstrukce hotelu a jeho vybavení pro celkový komfort.
Co se týká Vašeho hodnocení restauračního zařízení, tak ho ihned předávám manažerovi restaurace, který sjedná nápravu a přijme opatření, aby k takovým nepříjemnostem již nedocházelo.

Děkujeme Vám za návštěvu a doufáme, že při příští návštěvě Liberce opět využijete našich služeb.

Přeji krásný den!

Leona Říhová
Hotel Arena Liberec

Anonym

jednotlivec, 12.10.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Na pokoji jsem neměla ani odpadkový koš

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Hotel ARENA Liberec odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Arena.

Každý hotelový pokoj je vybaven odpadkovým košem v prostoru koupelny. V případě dalších požadavků se neváhejte obrátit na naši recepci, kde Vám vždy rádi vyjdou vstříc.

Děkujeme za Vaši návštěvu a budeme se těšit na další.

Veronika Matochová
hotel Arena Liberec

Anonym

jednotlivec, 15.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 7.11.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

rodina s malými dětmi, 31.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Příjemné prostředí kolem hotelu vhodné pro všeobecné sportovce. Hezké dětské hřiště. Výhled na Ještěd.

  • Špatná strava. Místní restaurace, která zajišťovala stravu pro hotelové hosty spadala pod sportovní areál. Snídaně jednotvárné, káva opravdu nedobrá. Sice trochu ovoce a zeleniny, ale máslo na tácu žluklé, míchaná vajíčka i párky studené. Zaplatili jsme si polopenzi s večeří. Když jsme dorazili na večeři, už nic k jídlu neměli. Prostě neměli zajištěnou stravu, kterou v hotelu prodali. To mi přijde nehorázné. Řešení situace na recepci pak bylo nekonfliktní. Doporučuji tedy nenabízet hostům možnost večeře, když je to nereálné. S malým dítětem se pak těžko v 7 večer shání večeře v okolí hotelu :(

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 5.9.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Čisto, super recepce

  • Snídaně hrozná, nebyla káva, doplněné pečivo, šunka, sýr, vejce, cereálie. Personálu reagoval až na výzvu. Neuklizené stoly. Ještě jsem to nezažila.

Personál
4
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 14.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Noční klid hluk, recepce spala

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 13.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Radek

jednotlivec, 12.8.2021

Zlín Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 1.3.2020

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Hotelový pokoj byl čistý. Pro jednoduché přespání vhodné.

  • Postele byly proleželé, servis v ceně pobytu žádný. Kvalita pobytu odpovídá nižší ceně.

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 2.2.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Ačkoliv byl čas odjezdu stanoven na 10:00h, uklízečka se dobývala do pokoje už po 8:05h......

  • 1) ačkoliv je stanovený čas v den odjezdu na 10:00h, už v 8:05h mi bušila uklízečka na dveře... 2) chtěl jsem prodloužit pobyt o 2 noci, recepční mi nahlásila, že máte obsazeno......přitom na hotel.cz mi to hlásilo, že máte volné 3 pokoje....

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 25.11.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Irena

jednotlivec, 19.11.2015

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Petr

rodina s malými dětmi, 30.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jana

dospělý pár, 28.7.2019

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Nejvíce se nám nelíbil servis u snídaní. Po zaplacení snídaně 160 ,-Kč /osoba není možné, aby klient přišel na snídani a polovina sortimentu chyběla, s vysvětlením, že už se vše snědlo a doplňovat se už nic nebude. Personál nám pouze doporučil, že máme chodit na snídani dřív. Chyběl servis - nebyly talíře, příbory ..... v tomto smyslu budeme dávat recenzi i na booking

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel ARENA Liberec odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, paní Jano,

děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Arena.

Za celou záležitost ohledně snídaní se Vám velice omlouváme. Ihned jsem celou záležitost předala na našeho externího dodavatele cateringu.

Děkujeme za podmět k nápravě a přeji krásný den.

Veronika Matochová
hotel Arena Liberec

Anonym

jednotlivec, 21.6.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
65 %
  • Příjemný personál na recepci, ovšem pokojská ani neodpověděla na pozdrav. A mimochodem, nemělo by to být naopak?

  • Chybí klimatizace, stěny popraskané. Sprcha vykradena, nedrží směr. Mydlo není kam odložit. Děkuji, ale za ty peníze už víckrát ne.

Personál
10
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 30.3.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
67 %
  • K personálu a čistotě nemám výhrad, poměr cena - kvalita jsou vcelku vyvážené. Umyvadlo na pokoji je výhodou.

  • Sprcha je nevyhovující stísněným prostorem a nevhodnou vodní baterií, která stříká na posuvné dveře, je jen velmi těžko nastavitelný poměr studené a teplé vody. Z lednice v kuchyňce nám byly odcizeny potraviny. Nebyla k dispozici varná konvice. Není možné se připojit k wifi.

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel ARENA Liberec odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme za Vaše hodnocení hotelu Arena.

Lednice umístěná v kuchyňce na ubytovnách je k dispozici pro všechny ubytované na patře, za které neručíme, ale i přesto se za odcizené potraviny omlouváme.

Děkujeme za Vaši návštěvu a budeme se těšit na další.

Veronika Matochová
hotel Arena Liberec

Soňa

jednotlivec, 2.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Vynikající poloha hotelu přímo v areálu Home Credit areny v Liberci. Vybavení pokoje bylo starší, ale funkční.

  • V době rezervace nebylo možno objednat pokoj s manželskou postelí.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Lucie

rodina s malými dětmi, 12.8.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • čisté a uklizené pokoje i koupelny

  • Objednala jsem rodinný pokoj, dostala 2 samostatné pokoje se spojovacími dveřmi se 4 oddělenými postelemi, což pro rodinu s malými dětmi není úplně to pravé... matrace na postelích byli příšerně měkké, byť v recenzích se objevovalo u starších komentářů sdělení, že na obnově vybavení hotel intenzivně pracuje... To vše by se dalo přejít bez většího povšimnutí. To, co nás s manželem ale opravdu dostalo ve špatném slova smyslu byla skutečnost, že v pokoji dětí byla elektrická zásuvka, v které zůstal zalomený kolík pravděpodobně z nabíječky po přechozích obyvatelích. Okamžitě po zjištění (cca 7hodin večer) jsme tuto skutečnost oznámili recepční, manžel zásuvku provizorně přelepil izolepou, aby se k tomu děti nedostali tak snadno a čekali jsme, že druhý den dojde k opravě. Ani po dvou dnech však nikdo nic nespravil. Při odjezdu jsem akorát zjistila u recepční, že to nahlášené mají a mají to zanesené v plánu pro opravy. :(

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4